CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Life is like taking on a road trip.... Some may already has a destination while others may be driving aimlessly around... But people who had destinations may lost their ways while looking for directions and people with no directions may found their destinations while driving around.. Life is led by fate and our mind.. But we cant control fate like how we control our mind...
Photobucket

今天的心情

看着窗外阴霾的天气
听着悲伤的情歌
突然觉得那酸痛的感觉又回来了
今天以经是我们分手的第十五天
第一次和你分离这么久
真的很不习惯没有你在我身边
原以为我已坚强了
以为我已哭干了泪水
怎么知道我这天天装着开心的脸刚刚又被眼泪洗了一次
或许我懂的太多太多
心才会这么痛
我知道事实往往都是这么残酷和伤人的
但从没后悔过
看着我手上以前为你而流下的疤痕
仿佛勾起很多我们的回忆
你让我很怀疑你有没有真心的爱过我
有没有很想保护我的念头
虽然懂得很多
但还是对我们的爱情有很多的疑问
我对我们的爱情可说是敢爱敢恨
可是你却不够勇敢
难道跟我在一起有让你那么不快乐吗?
真的很希望你能认真用心去想一想
现在能给我们的爱情的也只有是时间了
但愿它能让所有的情感有个美好的结果

0 comments: