CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Life is like taking on a road trip.... Some may already has a destination while others may be driving aimlessly around... But people who had destinations may lost their ways while looking for directions and people with no directions may found their destinations while driving around.. Life is led by fate and our mind.. But we cant control fate like how we control our mind...
Photobucket

~* 说好的辛福呢 *~

一天一天慢慢地过去了
心也一天比一天的还要酸痛
真的是度日如年
我等到整地都撒满了落叶
每一片叶都是我流过的泪
你怎么还不回到我身边?

爱情就是这么一回事
要失去才懂得怎么去珍惜
要痛过才懂得怎么去好好的爱
我的心一直在呼唤着你
你听到了吗?

我们这三年半来的回忆
已早在我内心身铺踏出了很深刻的脚印
可是我们似乎好像变成了最熟悉的陌身人
即使站在我身旁的你
我都觉得好遥远
这是为什么?
我们说好的辛福呢?

现在我们之间差离了1000 步的距离
只要你肯跨出第一步
我就会朝你方向走完其余的 999 步
或许你会说我傻,说我笨
我对感情就是这么执着
爱本来就是盲目的...

0 comments: