CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Life is like taking on a road trip.... Some may already has a destination while others may be driving aimlessly around... But people who had destinations may lost their ways while looking for directions and people with no directions may found their destinations while driving around.. Life is led by fate and our mind.. But we cant control fate like how we control our mind...
Photobucket

想念是呼吸的痛

为什么你一直在躲避我
是不是在暗示我们的爱情到此结束
永远都没有人能明白我的心有多么的痛
就算是如此
我也要从你口中听到
才会彻底的死心
我的心是血和肉形成的
不是铁打的
请你不要一直以为我没什么感觉
不要一直觉得我很坚强
只要你说一声你真的想和她一起
我就会默默的离去
成全你们两
你的沈默让我不知该怎么好
是应该往前走
还是站在原地等
我真的做不出决定
请你赶快有个答案
我真的快止息了

0 comments: